© 2019 by TELOMAR, s.r.o.

 

Tato nabídka byla aktualizována dne 1.11.2019

Zákaznická podpora - 150 Kč/h

Pro našeho zákazníka, pro jednu z největších e-commerce firem v ČR, hledáme do týmu zodpovědné kolegyně a kolegy, kteří se nebojí vzít za práci.

Základní informace o práci

  • pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín") nebo v Holešovicích, školení na pozici probíhá u zákazníka v Holešovicích 

  • nástup je možný ihned

  • jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (nejedná se o navolávání, zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc)

  • vyhledávání zboží a zásilek

  • vytváření a rušení objednávek, změny dopravce v objednávkách

  • práce v prostředí SAP, web a další SW, ve kterých Tě naučíme

  • běžná kancelářská a administrativní práce (MS Office)

Jaké jsou naše požadavky?

  • dobré komunikační schopnosti (mluvenou i psanou formou)

  • čeština/slovenština na úrovni rodilého mluvčího

  • spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, iniciativa

  • nekuřák/nekuřačka

Co nabízíme?

  • pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce)

  • dlouhodobou brigádu vhodnou pro muže i ženy

  • výběr směn od PO – PÁ (výhledově možnost i SO a NE)

  • možnost prodloužených směn (12h)

  • vlastní plánování směn na týden nebo celý měsíc dopředu

  • možnost zprostředkování Multisport karty

  • hodinová sazba od 125 Kč/hod. do 150 Kč/hod. podle počtu odpracovaných hodin v měsíci (od 96 odpracovaných hodin za měsíc je počítána sazba 150 Kč/hod.)

  • práce v mladém kolektivu

V případě zájmu o tuto pozici prosím použij níže uvedený formulář nebo jakýkoliv jiný kontakt.

 

Obratem se Ti ozveme zpět a domluvíme se na společném setkání, případně zodpovíme všechny dotazy nebo poskytneme bližší informace.