

Tato nabídka byla aktualizována dne 1.7.2020
Zákaznická podpora - 150 Kč/h
Pro našeho zákazníka, pro jednu z největších e-commerce firem v ČR, hledáme do týmu zodpovědné kolegyně a kolegy, kteří se nebojí vzít za práci.
Základní informace o práci
-
pracujeme v naší kanceláři v Jinočanech (poblíž stanice metra "Zličín")
-
nástup je možný ihned
-
jedná se telefonickou a e-mailovou podporu (zákazníci volají a píší sami s žádostí o pomoc)
-
vyhledávání zboží a zásilek
-
vytváření a rušení objednávek, změny dopravce v objednávkách
-
práce v prostředí SAP, web a další SW, ve kterých Tě naučíme
-
běžná kancelářská a administrativní práce (MS Office)
Jaké jsou naše požadavky?
-
dobré komunikační schopnosti (mluvenou i psanou formou)
-
čeština/slovenština na úrovni rodilého mluvčího
-
spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, iniciativa
-
minimálně 3 směny týdně jsou podmínkou
-
nekuřák/nekuřačka
Co nabízíme?
-
pracovní poměr na DPP (dohoda o provedení práce)
-
dlouhodobou brigádu vhodnou pro muže i ženy
-
výběr směn od PO – PÁ (výhledově možnost i SO a NE)
-
možnost prodloužených směn (12h)
-
vlastní plánování směn na týden nebo celý měsíc dopředu
-
možnost zprostředkování Multisport karty
-
hodinová sazba od 125 Kč/hod. do 150 Kč/hod. podle počtu odpracovaných hodin v měsíci (od 96 odpracovaných hodin za měsíc je počítána sazba 150 Kč/hod.)
-
práce v mladém kolektivu
V případě zájmu o tuto pozici prosím použij níže uvedený formulář nebo jakýkoliv jiný kontakt.
Obratem se Ti ozveme zpět a domluvíme se na společném setkání, případně zodpovíme všechny dotazy nebo poskytneme bližší informace.